جشن لیگ برتری آینده‌سازان تهران برگزار شد/ آینده‌سازان سومین تیم تهران در لیگ برتر بسکتبال کشور

مراسم جشن لیگ برتری تیم بسکتبال آینده‌سازان تهران در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر شهرام فرج‌زاده رئیس مرکز پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئول بخش تغذیه وآنتروپومتریک آینده سازان، دکتر کاوه احمدی مشاور معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی، ایرجی معاون توسعهورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جعفر محمدپور رئیس هیات بسکتبال استان تهران، هوشنگقائم‌خواه پیشکسوت بسکتبال، دکتر کریمی رئیس هیات مدیره شرکت انفورماتیک ایران، دکتر عرفانی شهردار ناحیه ۵منطقه یک تهران، دکتر محمد رضا بیات مسئول بخش آمادگی جسمانی آینده سازان و مدیران وزارت میراث فرهنگی وکاخ موزه نیاوران برگزار شد، مدال و کاپ نایب قهرمانی رقابتهای لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور به تیم بسکتبالآینده‌سازان تهران اهدا شد.

حسن نگهداری مالک و مدیر عامل موسسه فرهنگی و ورزشی آینده سازان تهران، راهیابی این تیم به لیگ برتر بسکتبالکشور را حاصل یک کار برنامه‌ریزی شده دانست و تصریح کرد: این تیم برای دومین بار در تاریخ حیات خود به لیگ برترراه یافته و حضور بازیکنان جوان در این تیم، نوید دهنده‌ی آینده‌ی خوبی برای بسکتبال تهران است.

مدیر این باشگاه تاکید کرد: آینده سازان برای حضور در لیک برتر بسکتبال کشور با برنامه‌ی مدون حضور پیدا خواهدکرد و در زمینه‌ی ساختار باشگاهی، منسجم تر از گذشته، حضور حرفه‌ای تر و قوی تری را در عرصه‌ی ورزش ایرانسپری خواهیم کرد.

حسن نگهداری اهمیت مسائل فرهنگی در باشگاهداری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: کمیته نظارت در باشگاهآینده سازان بزودی فعال خواهد شد تا موضوعات مختلف را رصد کند همچنین کانون هواداران باشگاه آینده سازان نیزبه عنوان ساماندهی هوادارن خوب این باشگاه فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

جعفر محمدپور رئیس هیات بسکتبال استان تهران حضور موفق آینده‌سازان در لیک حرفه‌ای و راهیابی به لیگ برتر رانشان توانمندی این باشگاه تهرانی دانست و ابراز امیدواری کرد این تیم در لیگ برتر نیز بتواند شایستگی خود را نشاندهد.

رئیس هیات بسکتبال استان تهران از بازگشایی مجدد سالن حیدرنیا خبر داد و گفت: این سالن قدیمی از این پس باکفپوش جدید و استاندارد در اختیار جامعه بسکتبال قرار می‌گیرد و مراسم بازگشایی نیز روز سه شنبه ۲۲ خردادماه ازساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد.

کاوه احمدی از مدیران سابق وزارت ورزش و جوانان، فعالیت های باشگاه آینده سازان تهران را منطقی، علمی و آیندهنگرانه توصیف کرد و اظهار. داشت: حرکت‌های برنامه محور این باشگاه در عرصه قهرمانی و آکادمی، آینده‌ی بسیارروشنی را بدنبال خواهد داشت.

دکتر فرج‌زاده و دکتر بیات  هم دقایقی پیرامون فعالیت های علمی و آکادمی این باشگاه صحبت کردند.

این نوشته منتشر شده در اخبار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *