نصب IRS با ۸ دوربین پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی در سالنمحل مسابقات آینده‌سازان تهران

باشگاه آینده‌سازان تهران برای میزبانی در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال کشور، سیستم داور ویدئویی IRS را  همراه با۸ دوربین پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی در سالن چند‌منظوره‌ی ورزشی دانشگاه آزاد واحد شمال واقع درحکیمیه با تجهیزات کامل نصب کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان تهران، یکی از الزامات برگزاری رقابتهای لیگ برتربسکتبال کشور. سیستم داور ویدئویی موسوم به IRS است.

باشکاه آینده‌سازان به عنوان یکی از نمایندگان استان تهران در رقابتهای لیگ برتر با توجه به این مهم که سالنچند‌منظوره‌ی ورزشی دانشگاه آزاد واحد شمال در حکیمیه را به عنوان محل برگزاری مسابقات خود معرفی کرده،تجهیزات کامل IRS را در این سالن نصب کرد.

این سیستم داور ویدوئی، مطابق با آخرین استانداردهای جهانی با هشت دوربین پیشرفته مجهز شده، در سالندانشگاه آزاد حکیمیه نصب و آزمایش شده و هیچ مشکلی برای اجرای آن وجود ندارد.

آینده‌سازان تهران با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ حرفه‌ای بسکتبال، برای دومین بار در تاریخ فعالیت این باشکاه،حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد حکیمیه برای اولین بار مجهز به سیستم ویدئویی IRS شده است.

آینده‌سازان در اولین هفته از رقابتهای لیگ برتر ۱۹ مهرماه در سالن دانشگاه آزاد حکیمیه میزبان پایش‌پارت شاهروداست.

این نوشته منتشر شده در اخبار می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.